Met een kleine groep mensen hebben we geprobeerd (belemmerende) systemische patronen in de onderwijssector zichtbaar te maken. Dat was nog best lastig, maar we denken een patroon te zien waarbij de 'verbetering' van het onderwijs leidend is in plaats van de bedoeling, 'the why'. We willen onze bevindingen graag toetsen bij jullie en verder verrijken. Dit najaar organiseren we daarvoor een aantal bijeenkomst. Wil je met ons meedenken? Laat het ons weten door een mail te sturen naar: info@dialoogvooronderwijs.nl.
Bekijk evenement